Schowek Twój schowek jest pusty
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » WYCISZANIE SAMOCHODÓW » CTK LineFix 7 - pianka wyciszająca klasy Premium
Producenci
Kontakt
CTK LineFix 7 - pianka wyciszająca klasy PremiumCTK LineFix 7 - pianka wyciszająca klasy PremiumCTK LineFix 7 - pianka wyciszająca klasy PremiumCTK LineFix 7 - pianka wyciszająca klasy PremiumCTK LineFix 7 - pianka wyciszająca klasy PremiumCTK LineFix 7 - pianka wyciszająca klasy PremiumCTK LineFix 7 - pianka wyciszająca klasy PremiumCTK LineFix 7 - pianka wyciszająca klasy PremiumCTK LineFix 7 - pianka wyciszająca klasy PremiumCTK LineFix 7 - pianka wyciszająca klasy PremiumCTK LineFix 7 - pianka wyciszająca klasy Premium
CTK LineFix 7 - pianka wyciszająca klasy Premium
CTK LineFix 7 - pianka wyciszająca klasy Premium
CTK LineFix 7 - pianka wyciszająca klasy Premium
CTK LineFix 7 - pianka wyciszająca klasy Premium
CTK LineFix 7 - pianka wyciszająca klasy Premium
CTK LineFix 7 - pianka wyciszająca klasy Premium
CTK LineFix 7 - pianka wyciszająca klasy Premium
CTK LineFix 7 - pianka wyciszająca klasy Premium
CTK LineFix 7 - pianka wyciszająca klasy Premium
CTK LineFix 7 - pianka wyciszająca klasy Premium
CTK LineFix 7 - pianka wyciszająca klasy Premium
Nowość

CTK LineFix 7 - pianka wyciszająca klasy Premium

CTK

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 14,99 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Cena: 32,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
Opis produktu:
 
CTK LineFix 7
Jeden z najbardziej efektywnych i najskuteczniejszych w działaniu materiałów dźwiękochłonnych z najwyższej klasy Premium, jakie są obecnie dostępne na rynku o podobnej grubości. Istnieje jeszcze tylko kilka produktów o porównywalnych właściwościach, które są oferowane przez znanych producentów po znacznie wyższych cenach. CTK LineFix 7, to samoprzylepna, bardzo elastyczna, bardzo miękka i delikatna w dotyku mata dźwiękochłonna na bazie specjalistycznego poliuretanu "z pamięcią", zaimpregnowanego preparatem dźwiękochłonnym. Charakteryzuje się wysoką zdolnością pochłaniania dźwięku (hałasu) w zakresie średnich i wysokich częstotliwości (szum, świst) oraz dobrymi właściwościami termo-izolacyjnymi. Dźwiękochłonny impregnat dodatkowo poprawia właściwości akustyczne, chroni przed wchłanianiem wilgoci z powietrza, rozwojem drobnoustrojów, pleśni i bakterii oraz zabezpiecza materiał bazowy przed starzeniem. Pianki CTK LineFix 7 posiadają porowatą strukturę z kombinacją otwartych i częściowo zamkniętych komórek o dużej gęstości, zróżnicowanych wymiarach i nieregularnych kształtach. Komórki zamknięte dobrze izolują/blokują hałas i ciepło, a komórki otwarte skutecznie pochłaniają dźwięk wewnątrz swej nieregularnej struktury. Dzięki temu, maty piankowe LineFix 7 działają równocześnie w dwóch różnych obszarach, gdyż posiadają kluczowe właściwości, jakimi charakteryzują się zarówno materiały absorbujące dźwięk, jak i materiały izolujące hałas. Pianka charakteryzuje się również tak zwanym "efektem pamięci kształtu", czyli posiada właściwość powolnego powrotu do pierwotnej postaci po mocnym ściśnięciu. Rozprężając się powoli z niewielką siłą, dokładniej wypełnia szczeliny i wolną przestrzeń pomiędzy dwoma sąsiadującymi panelami, elementami nadwozia lub tapicerki samochodu, bez ryzyka ich odkształcania i wypychania z zatrzaskiwanych elementów mocujących. Dzięki bardzo miękkiej i elastycznej strukturze, pianki CTK LineFix 7 są bardzo łatwe w montażu na płaskich oraz nieregularnych powierzchniach, nawet o bardzo skomplikowanym kształcie. Najbardziej efektywnie działają w szerokim zakresie częstotliwości powyżej 1000 Hz, zapewniając kilka razy wyższą absorpcję dźwięku niż inne standardowe materiały wyciszające o podobnej grubości. Bardzo łagodna sprężystość, niewielka grubość po ściśnięciu oraz zdolność spowolnionego dopasowywania się do kształtu szczelin i wolnej przestrzeni pomiędzy dwoma elementami sprawia, że maty dźwiękochłonne CTK LineFix 7 doskonale sprawdzają się także jako materiał uszczelniający szczeliny, redukujący trzaski, skrzypienie oraz rezonanse plastikowych paneli kabiny i elementów tapicerki samochodowej (boczki drzwiowe, kokpit, konsola tunelu środkowego, słupki, itp.), pełniąc rolę miękkiej, amortyzującej i wyciszającej przekładki, pomiędzy dwiema drgającymi płaszczyznami, np. pomiędzy boczkiem drzwiowym i wewnętrznym poszyciem drzwi. Materiał ten, może być również stosowany do redukcji grzechotania wiązek elektrycznych, wyciszania skrzypienia zatrzaskiwanych kołków montażowych oraz innych połączeń elementów plastikowych. 

  
UWAGA! 
To nie jest standardowa gąbka akustyczna lub techniczna o niewielkiej gęstości i niskiej skuteczności.



 
 
PODSTAWOWE PARAMETRY:
  • grubość:  7 mm   
  • jeden z najbardziej efektywnych materiałów dźwiękochłonnych klasy Premium o podobnej grubości, spośród dostępnych obecnie na rynku
  • samoprzylepna, bardzo elastyczna i bardzo miękka mata piankowa o bardzo wysokiej zdolności pochłaniania dźwięku w paśmie średnich i wysokich częstotliwości, dzięki strukturze z otwartymi i częściowo zamkniętymi komórkami, redukuje hałas również w niższym zakresie pasma akustycznego (zaczyna absorbować dźwięk już od ok. 100 Hz), może także spełniać rolę izolacji termicznej w suchych miejscach wnętrza kabiny (np. za podsufitką dachu) 
  • materiał bazowy:  specjalistyczny poliuretan "z pamięcią" zaimpregnowany innowacyjnym preparatem dźwiękochłonnym, porowata gąbczasta struktura z kombinacją otwartych i częściowo zamkniętych komórek o dużej gęstości, zróżnicowanym rozmiarze i kształcie 
  • materiał charakteryzuje się tzw. "efektem pamięci kształtu", czyli właściwością spowolnionego powrotu do pierwotnej postaci po mocnym ściśnięciu - rozprężając się powoli z niewielką siłą, dokładniej wypełnia szczeliny i wolną przestrzeń pomiędzy dwoma sąsiadującymi elementami nadwozia lub tapicerki 
  • najbardziej efektywna redukcja hałasu w paśmie częstotliwości powyżej 1000 Hz  
  • poziom absorpcji dźwięku:  do 60% 
  • wymiary arkusza:  500x400 mm
  • powierzchnia arkusza:  0,20 m2
  • waga arkusza:  0,09 kg  (0,44 kg/m2) 
  • ilość arkuszy w opakowaniu zbiorczym:  18 szt. / 3,60 m2  
  • zalecana temperatura montażu:  +10ºC do +30ºC
  • zakres temperatury stosowania i eksploatacji:  -40ºC do +100ºC
  • produkt nietoksyczny, bezwonny, odporny na wilgoć i promieniowanie UV, nie rozkłada się pod wpływem warunków atmosferycznych przez kilkanaście lat 
  • mata piankowa może być stosowana w motoryzacji oraz w pomieszczeniach zamkniętych, w miejscach nie narażonych na bezpośrednie działanie wody
  • wyprodukowano przez CTK Ltd. zgodnie ze standardami zarządzania jakością ISO 9001:2008, SIC.02.040.1344     
  • zastosowanie w samochodzie:  w suchych miejscach za lub pomiędzy panelami i elementami tapicerki wewnątrz kabiny - np. tył boczków drzwiowych, osłony słupków A/B/C, dach za podsufitką, deska rozdzielcza, konsola tunelu środkowego, ściana grodziowa silnika od strony kabiny, tylne wewnętrzne nadkola, boczki bagażnika i obszar tylnych błotników, itp. - w przypadku wyciszania metalowych elementów nadwozia, należy montować jako ostatnią warstwę akustyczną (drugą lub trzecią) na podłożu, które najpierw zostało wytłumione antywibracyjną matą alu-butylową i dodatkowo odizolowane pianką termo-akustyczną 
  • cena za 1 arkusz o wymiarach 50x40 cm  (0,20 m2)
 
 
JAK SKUTECZNIE WYCISZYĆ SAMOCHÓD ?
Najwyższy poziom wyciszenia wnętrza kabiny pojazdu można osiągnąć jedynie poprzez kompleksowe wygłuszenie (wytłumienie oraz akustyczne odizolowanie i wyciszenie) wszystkich kluczowych elementów nadwozia i wnętrza, montując na te elementy warstwowo (w miarę możliwości i dostępnego miejsca) trzy różne rodzaje najbardziej skutecznych materiałów najwyższej klasy, gdzie każdy z nich posiada inne właściwości akustyczne, działa w innym zakresie częstotliwości i spełnia inną rolę. Są nimi:
  • warstwa 1 - wysoko efektywne materiały antywibracyjne tłumiące drgania i rezonanse elementów nadwozia oraz dodatkowo izolujące wnętrze od zewnętrznego hałasu, którymi są wysokiej jakości maty na bazie butylu, aluminium i polimerów o możliwie najwyższej wartości współczynnika MLF (np. maty tłumiące CTK Dominator, CTK Premium, CTK Standard Professional),
  • warstwa 2 - piankowe izolacje-bariery dźwiękowe o strukturze zamkniętych komórek, blokujące przedostawanie się hałasu drogowego do wnętrza kabiny oraz dodatkowo termicznie izolujące wnętrze przed nadmiernym nagrzewaniem i szybkim wychładzaniem (np. pianki kauczukowe CTK Elastic, CTK Elastic F, pianki polietylenowe CTK TempoFix), 
  • warstwa 2 / 3 - miękkie, porowate materiały pochłaniające dźwięk o strukturze otwartych i/lub częściowo zamkniętych komórek, które oprócz właściwości dźwiękochłonnych, pełną jednocześnie rolę przekładek amortyzujących i tłumiących rezonanse plastikowych elementów tapicerki oraz redukują trzeszczenie i skrzypienie tych elementów (np. poliuretanowe pianki dźwiękochłonne CTK SilenceFix, CTK WaveFix, maty wyciszające na bazie włókniny CTK CaiMat). Dla najlepszego efektu podczas wyciszania hałasu drogowego zaleca się także montaż membrany akustycznej CTK Block Pro, jako ostatniej trzeciej warstwy na dolnych poziomych elementach karoserii.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu