DOSTAWY PRODUKTÓW
1. Dostawy produktów zamawianych w Sklepie Internetowym Armar Caraudioteam realizowane są na terytorium Rezczypospolitej Polskiej.
2. Termin realizacji zamówienia zależny jest od dostępności danego produktu w naszym magazynie lub w magazynach centralnych producentów i importerów, zazwyczaj jednak nie przekracza 1-5 dni roboczych. Wyjątek stanowić mogą zamówienia na artykuły aktualnie niedostępne. W tym przypadku termin realizacji może się wydłużyć w indywidualnych przypadkach nawet do kilkudziesięciu dni, jednak wtedy Nabywca zostanie o tym bezzwłocznie poinformowany.
3. Zamówienie składające się z kilku towarów o różnym czasie realizacji jest wysyłane po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych o czym Nabywca zostanie wcześniej poinformowany i wyrazi na to zgodę.
4. Koszt dostawy określa cennik Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej dostarczających towar i podawany jest przez handlowców firmy Armar Caraudioteam przed wysłaniem towaru do klienta.
5. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
5. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej lub pracownika Poczty Polskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
6. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę Armar Caraudioteam danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U.Nr 133 poz.883.
7. Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem.
REKLAMACJE I ZWROTY
1. Ewentualne uszkodzenia powstałe podczas dostawy należy niezwłocznie zgłosić osobie dostarczającej przesyłkę oraz skontaktować się z handlowcem firmy Armar Caraudioteam . Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie Protokołu Reklamacji w obecności pracownika firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej.
2. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. nr 22, poz. 271) klient ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 10 dni od daty dostarczenia towaru. Zwracany towar musi posiadać niezniszczone, oryginalne opakowanie producenta, niezniszcone folie i wkładki zabezpieczające urządzenie wewnątrz opakowania, oryginalną i kompletną dokumentacje, musi zawierać wszystkie dodatki i elementy wyposażenia dostarczone w komplecie, oraz nie może nosić żadnych śladów użytkowania. Pieniądze za zwracany towar zostaną zwrócone Nabywcy w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Nabywcę lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Zwrot pieniędzy nastąpi po wcześniejszej weryfikacji stanu technicznego i kompletacji zwracanego towaru, dokonanej przez pracownika firmy Armar Caraudioteam. W przypadku niezgodności w wyposażeniu, stwierdzenia, że towar posiada uszkodzenia lub widoczne ślady używania sprzedawca (Armar Caraudioteam) może odmówić przyjęcia towaru zwaracanego przez Nabywcę. W takim przypadku towar zostanie ponownie odesłany do Nabywcy na jego koszt, po wcześniejszym poinformowaniu go o tym fakcie. Koszty dostawy i ponownego odesłania towaru nie podlegają zwrotowi i zawsze obciąża Nabywcę. Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem lub na nasz koszt, bez wcześniejszego ustalenia.