Schowek Twój schowek jest pusty
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » WYCISZANIE SAMOCHODÓW2 » Mata CTK Dominator 3.0 Box - mata tłumiąca, 9szt./3,15m2
Producenci
Kontakt
Mata CTK Dominator 3.0 Box - mata tłumiąca, 9szt./3,15m2Mata CTK Dominator 3.0 Box - mata tłumiąca, 9szt./3,15m2Mata CTK Dominator 3.0 Box - mata tłumiąca, 9szt./3,15m2Mata CTK Dominator 3.0 Box - mata tłumiąca, 9szt./3,15m2Mata CTK Dominator 3.0 Box - mata tłumiąca, 9szt./3,15m2
Mata CTK Dominator 3.0 Box - mata tłumiąca, 9szt./3,15m2Mata CTK Dominator 3.0 Box - mata tłumiąca, 9szt./3,15m2Mata CTK Dominator 3.0 Box - mata tłumiąca, 9szt./3,15m2Mata CTK Dominator 3.0 Box - mata tłumiąca, 9szt./3,15m2Mata CTK Dominator 3.0 Box - mata tłumiąca, 9szt./3,15m2
Nowość

Mata CTK Dominator 3.0 Box - mata tłumiąca, 9szt./3,15m2

CTK

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Przesyłka pocztowa priorytetowa - 0,00 zł
Kurier - 0,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł
InPost Paczkomaty24 - 0,00 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Cena: 669,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

CTK Dominator 3.0 Box
Najwydajniejsza samoklejąca mata antywibracyjna do najbardziej efektywnego tłumienia wibracji elementów karoserii oraz zastosowań w profesjonalnych systemach car audio SQ i ekstremalnych projektach car audio SPL. Główne cechy: bardzo wysoka skuteczność tłumienia, bardzo wysoka przyczepność do podłoża, specjalnie podwyższona sztywność i umiarkowana waga. Cena za opakowanie: 9 arkuszy o wymiarach 500x700 mm (3,15 m2), grubość maty 3,0 mm, grubość aluminiowej folii 0,2 mm (200 mikrometrów), MLF=0,54.

 

 

CTK DOMINATOR - DLA PROFESJONALNYCH ZASTOSOWAŃ CAR AUDIO SQ/SPL

CTK Dominator - "hardcorowa" seria mat dla najbardziej wymagających profesjonalistów, którzy nie uznają żadnych kompromisów. Polimerowa warstwa butylowa została opracowana na bazie poliizobutylenu o wysokiej masie cząsteczkowej, kilku rodzajów gumy oraz specjalnych dodatków i wypełniaczy. Taka kombinacja zwiększa strukturę molekularną polimeru, co prowadzi do zwiększenia jego wydajności. Kompozyt ma bardzo wysoką lepkość do podłoża i charakretyzuje się bardzo wysokim współczynnikiem pochłaniania drgań (MLF wyższy niż w serii Premium). Aby jeszcze bardziej zwiększyć wydajność, w matach CTK Dominator została zastosowana folia aluminiowa o grubości aż 200 mikrometrów! To 2 razy więcej niż w matach serii Premium i innych podobnych produktach renomowanych marek. Pomimo tego materiał nadal jest dość lekki ze względu na wysoki procent zawartości specjalnej wysokogatunkowej gumy i uszlachetniających dodatków.

Przeznaczenie:
Produkt jest przeznaczony do zastosowań w najbardziej zaawansowanych instalacjach wyciszających, do wydajnej redukcji wibracji nadwozia i hałasu drogowego oraz w ekstremalnych projektach car audio SPL, które wymagają najwydajniejszych materiałów antywibracyjnych o podwyższonej sztywności. Maty Dominator bardzo dobrze nadają się do redukcji silnych drgań elementów karoserii oraz dodatkowego usztywniania dużych powierzchni nadwozia (dach, podłoga, boczne blachy, drzwi, itp.). CTK Dominator doskonale sprawdza się również podczas profesjonalnego przygotowania nadwozia i komór drzwiowych do montażu wysokiej klasy sprzętu car audio SQ. Te maty gwarandują najwyższą sztywność i stabilność powierzchni komór drzwiowych wraz z powierzchnią nad zaklejonymi otworami technologicznymi. Po użyciu CTK Dominator w wielu przypadkach nie będzie już konieczne stosowanie dodatkowych wzmocnień powierzchni w otworach technologicznych. Maty CTK Dominator są dostępne w trzech gubościach: 2.0 / 3.0 / 4.0 mm. Dokładniejsze zastosowanie każdej grubości jest określone w opisie parametrów (niżej).

UWAGA! - te maty nie są super miękkie, nie są super elastyczne, ani nie są tanie. Te maty są po prostu najskuteczniejsze w działaniu spośród wszystkich podobnych na rynku produktów o zbliżonej grubości. W tym produkcie nie szukaj kompromisów.

 


 
PODSTAWOWE PARAMETRY:

  • najwydajniejsza, samoklejąca mata do najbardziej efektywnego wytłumiania drgań oraz zastosowań w profesjonalnych projektach car audio SQ/SPL
  • grubość całkowita:  3,0 mm  +/- 0,2 mm  
  • grubość aluminiowej folii:  0,2 mm  (200 µm)
  • materiał:  zaawansowany kompozyt na bazie poliizobutylenu o wysokiej masie cząsteczkowej, kilku rodzajów wysokogatunkowej gumy oraz specjalnych dodatków i wypełniaczy
  • MLF (współczynnik strat. mech.) - skuteczność tłumienia wibracji (więcej=lepiej):  0,54
  • wymiary 1 arkusza:  500x700 mm
  • powierzchnia 1 arkusza:  0,35 m2
  • ilość w opakowaniu:  9 arkuszy / 3,15 m2
  • waga:  12,92 kg/opk.  (4,1 kg/m2)
  • zalecana temperatura montażu:  +10ºC do +30ºC
  • zakres temperatury stosowania i eksploatacji:  -60ºC do +150ºC
  • bardzo wysoka lepkość i przyczepność do podłoża, samowulkanizacja
  • podwyższona sztywność oraz wysoka skuteczność działania w bardzo szerokim zakresie temperatur
  • produkt o właściwościach antykorozyjnych i uszczelniających, wodoodporny, nie zawiera domieszek bitumicznych (bez smoły i asfaltu)  
  • produkt nietoksyczny, nie wydziela przykrych zapachów, może być stosowany w motoryzacji i w pomieszczeniach zamkniętych
  • cechy wizualne:  aluminiowa folia w kolorze czarnym z prostokątnymi przetłoczeniami, nadrukowana czerwona grafika z logo CTK Dominator 
  • wyprodukowano przez CTK Ltd. zgodnie ze standardami zarządzania jakością ISO 9001:2008, SIC.02.040.1344   
  • zastosowanie w samochodzie:  drzwi, dach, cała podłoga w kabinie i w bagażniku, nadkola wewnętrzne i zewnętrzne, ściana grodziowa komory silnika 
  • cena za opakowanie - 9 arkuszy o wymiarach 50x70 cm  (3,15 m2)
 

MONTAŻ
Samoklejące maty CTK Dominator można naklejać na powierzchniach o płaskim lub przetłoczonym kształcie. Można je montować w szerokim zakresie temperatur bez konieczności podgrzewania, jednak najwyższy komfort pracy uzyskuje się przy temperaturze otoczenia od +10ºC do +30ºC. Oklejana powierzchnia musi być sucha, czysta i bardzo dobrze odtłuszczona. W celu maksymalnego wykorzystania właściwości tłumiących, po naklejaniu matę należy solidnie docisnąć, np. za pomocą wałka (rolki) lub innych narzędzi, aby dokładnie przylegała do całej powierzchni wytłumianego podłoża bez tworzenia przestrzeni z pęcherzami powietrza. Samoklejąca warstwa butylowo-polimerowa posiada właściwości samowulkanizujące, dzięki czemu po pewnym czasie przyczepność materiału do podłoża jeszcze bardziej wzrasta, tworząc nierozrywalną spójną całość.

 

SKUTECZNOŚĆ TŁUMIENIA
Podczas wyciszania samochodu, pożądany efekt uzyskuje się poprzez izolację akustyczną jego wnętrza oraz przede wszystkim przez znaczne zmniejszenie (wytłumienie) amplitudy mechanicznych drgań metalowych i plastikowych elementów karoserii i kabiny samochodu. W tym celu, na wytłumiane elementy aplikuje się elastyczne i lekko sprężyste materiały (np. na bazie butylu kauczukowego), w strukturze których występują duże straty energii mechanicznej spowodowane wewnętrznym tarciem. W wyniku tego, energia drgań jest absorbowana przez materiał tłumiący i zamieniana w nim na ciepło. Zdolność danego materiału do pochłaniania energii drgań mechanicznych zależy od wielu czynników, w tym między innymi od jego konstrukcji, składu chemicznego, wagi, grubości, itp. Określa to współczynnik stratności mechanicznej (Mechanical Loss Factor -MLF), który jest jednym z ważniejszych parametrów, na jaki powinno się zwracać uwagę podczas wyboru materiałów redukujących wibracje. Współczynnik ten jest wyrażany liczbowo w zakresie 0,00 - 1,00 dla określonej częstotliwości i temperatury (im wyższa wartość współczynnika MLF, tym wyższa zdolność materiału do tłumienia drgań). Aby odczuwalnie zredukować hałas i wibracje wewnątrz pojazdu, należy wybierać materiały o możliwie najwyższej wartości współczynnika stratności mechanicznej. Podczas wytłumiania elementów karoserii samochodowej, ważna jest także możliwie niska waga materiału tłumiącego, co często nie idzie w parze z najwyższą skutecznością tłumienia. Należy więc szukać najkorzystniejszego kompromisu pomiędzy wysoką wartością współczynnika stratności mechanicznej (MLF) przy jednocześnie niskiej wadze materiału i adekwatnej do tego cenie. W branży car audio, podczas wytłumiania drzwi samochodowych, w których będą pracować głośniki, praktykowane jest "zamykanie" fabrycznych otworów technologicznych poprzez zaklejenie ich matą wygłuszającą (stworzenie uszczelnionej komory głośnikowej). W tych miejscach najlepiej sprawdzą się maty o wysokim współczynniku MLF, umiarkowanej wadze i posiadające jednocześnie grubszą folię aluminiową (100 mikrometrów lub więcej), która zapewnia większą sztywność i stabilność powierzchni nad zaklejonymi otworami technologicznymi.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl