Schowek Twój schowek jest pusty
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » WYCISZANIE SAMOCHODÓW » CTK Premium 4.0 box /10szt. 1,85m2 - mata tłumiąca
Producenci
Kontakt
CTK Premium 4.0 box /10szt. 1,85m2 - mata tłumiąca

CTK Premium 4.0 box /10szt. 1,85m2 - mata tłumiąca

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 14,99 zł

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Cena: 509,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

CTK Premium 4.0 box
Najwyższej klasy samoklejąca mata antywibracyjna do najbardziej efektywnego wytłumiania drgań, hałasu oraz rezonansów akustycznych elementów karoserii i tapicerki samochodowej, jachtów, maszyn, urządzeń przemysłowych, obudów sprzętu komputerowego, RTV lub AGD. Niska waga, wysoka skuteczność działania, duża elastyczność i przyczepność do podłoża. Cena za opakowanie: 10 arkuszy o wymiarach 500x370 mm (1,85 m2), grubość maty 4,0 mm, grubość aluminiowej folii 0,1 mm (100 mikrometrów). Najlżejszy tego rodzaju antywibracyjny materiał na bazie butylu produkowany w Europie !

 

CTK PREMIUM - NAJLEPSZE DLA NAJLEPSZYCH !

CTK Premium, to najbardziej zaawansowany samoklejący materiał antywibracyjny wykonany na bazie nowego kompozytu gumy butylowej, specjalistycznych polimerów i wzmacniającej przetłaczanej aluminiowej folii o grubości 100 mikrometrów (0,1 mm), charakteryzujący się wysoką skutecznością tłumienia drgań, dużą elastycznością montażową oraz bardzo wysoką lepkością do podłoża. Jednocześnie, w porównywalnym przedziale grubości i skuteczności tłumienia drgań (MLF), maty CTK Premium są najlżejszym tego rodzaju materiałem antywibracyjnym produkowanym w Europie. Dzięki temu, stosując cieńsze i lżejsze maty z serii Premium, można uzyskać efekt o podobnym poziomie redukcji drgań, jaki byłby osiągalny przy zastosowaniu innych materiałów o większej grubości i znacznie wyższej wadze. Materiały wibroakustyczne CTK z serii Premium, to produkty dedykowane przede wszystkim dla profesjonalnych instalatorów sprzętu car audio, renomowanych firm wyciszających pojazdy oraz najbardziej wymagających klientów, którzy są skłonni zapłacić nieco więcej za najwyższą jakość, skuteczność i komfort. 

 


 
PODSTAWOWE PARAMETRY:

  • wysokiej jakości samoklejąca mata do najbardziej efektywnego wytłumiania drgań, hałasu i rezonansów akustycznych
  • materiał:  zaawansowany kompozyt wysokiej jakości gumy butylowej i polimerów wzmacniany przetłaczaną aluminiową folią
  • grubość całkowita:  4,0 mm  
  • grubość aluminiowej folii:  0,1 mm  (100 um)
  • tolerancja grubości (poza krawędziami arkusza):  +/- 0,2 mm 
  • MLF - współczynnik stratności mechanicznej przy 200Hz (skuteczność tłumienia):  0,55
  • wymiary 1 arkusza:  500x370 mm
  • powierzchnia 1 arkusza:  0,185 m2
  • ilość w opakowaniu:  10 arkuszy / 1,85 m2
  • waga:  8,53 kg  (4,61 kg/m2)
  • zakres temperatury pracy:  -60ºC do +150ºC
  • temperatura najbardziej komfortowego montażu:  powyżej +10ºC
  • bardzo wysoka lepkość i przyczepność do podłoża, samowulkanizacja
  • duża elastyczność oraz wysoka skuteczność działania w bardzo szerokim zakresie temperatur
  • produkt o właściwościach antykorozyjnych i uszczelniających, wodoodporny, nie zawiera domieszek bitumicznych (bez smoły i asfaltu)  
  • produkt nietoksyczny, niepalny (samogasnący), nie wydziela przykrych zapachów, może być stosowany w motoryzacji i w pomieszczeniach zamkniętych
  • cechy wizualne:  srebrna folia aluminiowa z prostokątnymi przetłoczeniami, drukowane czarne logo CTK 
  • wyprodukowano na Ukrainie przez CTK Ltd. zgodnie ze standardami ISO 9001  
  • zastosowanie w samochodzie:  dolne i nieruchome elementy nadwozia narażone na największy hałas, np. podłoga kabiny pasażerskiej i bagażnika, nadkola, przegroda komory silnika
  • cena za opakowanie - 10 arkuszy o wymiarach 50x37 cm  (1,85 m2)

 

 

SKUTECZNOŚĆ TŁUMIENIA
Podczas wyciszania samochodu, pożądany efekt uzyskuje się poprzez izolację akustyczną jego wnętrza oraz przede wszystkim przez znaczne zmniejszenie (wytłumienie) amplitudy mechanicznych drgań metalowych i plastikowych elementów karoserii i kabiny samochodu. W tym celu, na wytłumiane elementy aplikuje się elastyczne i lekko sprężyste materiały (np. na bazie butylu kauczukowego), w strukturze których występują duże straty energii mechanicznej spowodowane wewnętrznym tarciem. W wyniku tego, energia drgań jest absorbowana przez materiał tłumiący i zamieniana w nim na ciepło. Zdolność danego materiału do pochłaniania energii drgań mechanicznych zależy od wielu czynników, w tym między innymi od jego konstrukcji, składu chemicznego, wagi, grubości, itp. Określa to współczynnik stratności mechanicznej (Mechanical Loss Factor - MLF), który jest jednym z ważniejszych parametrów, na jaki powinno się zwracać uwagę podczas wyboru materiałów redukujących wibracje. Współczynnik ten jest wyrażany liczbowo w zakresie 0,00 - 1,00 dla określonej częstotliwości i temperatury (im wyższa wartość współczynnika MLF, tym wyższa zdolność materiału do tłumienia drgań). Aby odczuwalnie zredukować hałas i wibracje wewnątrz pojazdu, należy wybierać materiały o możliwie najwyższej wartości współczynnika stratności mechanicznej. Podczas wytłumiania elementów karoserii samochodowej, ważna jest także możliwie niska waga materiału tłumiącego, co często nie idzie w parze z najwyższą skutecznością tłumienia. Należy więc szukać najkorzystniejszego kompromisu pomiędzy wysoką wartością współczynnika stratności mechanicznej (MLF) przy jednocześnie niskiej wadze materiału i adekwatnej do tego cenie. W branży car audio, podczas wytłumiania drzwi samochodowych, w których będą pracować głośniki, praktykowane jest "zamykanie" fabrycznych otworów technologicznych poprzez zaklejenie ich matą wygłuszającą (stworzenie uszczelnionej komory głośnikowej). W tych miejscach najlepiej sprawdzą się maty o wysokim współczynniku MLF, umiarkowanej wadze i posiadające jednocześnie grubszą folię aluminiową (100 mikrometrów lub więcej), która zapewnia większą sztywność i stabilność powierzchni nad zaklejonymi otworami technologicznymi.

 

ZASTOSOWANIE I MONTAŻ
Maty CTK Premium przeznaczone są do najbardziej efektywnego obniżania poziomu drgań, hałasu oraz rezonansów akustycznych elementów karoserii i tapicerki samochodowej (drzwi, podłoga, dach, bagażnik, maska silnika, nadkola, tapicerka, itp.). Mogą być także stosowane w pomieszczeniach zamkniętych do wyciszania obudów sprzętu komputerowego, klimatyzacyjnego, RTV lub AGD. Posiadając wysoki współczynnik stratności mechanicznej (MLF), maty CTK z serii Premium należą do grupy najbardziej efektywnych i zarazem najlżejszych materiałów antywibracyjnych dostępnych na rynku. Bardzo dobrze sprawdzają się podczas prac, których celem jest poprawa akustyki kabiny samochodu w przypadku montażu i użytkowania sprzętu car audio oraz podczas wykonywania profesjonalnych instalacji ogólnego wyciszania pojazdów. Maty CTK Premium są samoklejące, elastyczne i łatwe do nakładania na powierzchniach o płaskim lub skomplikowanym kształcie. Można je montować w szerokim zakresie temperatur bez konieczności podgrzewania, jednak najwyższy komfort pracy uzyskuje się przy temperaturze otoczenia od +10ºC do +30ºC. Oklejana powierzchnia musi być sucha, czysta i bardzo dobrze odtłuszczona. W celu maksymalnego wykorzystania właściwości tłumiących, po naklejaniu matę należy solidnie docisnąć, np. za pomocą wałka (rolki), aby dokładnie przylegała do całej powierzchni wytłumianego podłoża, bez tworzenia przestrzeni z pęcherzami powietrza. Samoklejąca warstwa butylowo-polimerowa posiada właściwości samowulkanizujące, dzięki czemu po pewnym czasie przyczepność materiału do podłoża jeszcze bardziej wzrasta, tworząc nierozrywalną spójną całość.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu